صفحه شخصی مجتبی فدائی

The Blog of Mojtaba Fadaei

صفحه شخصی مجتبی فدائی

The Blog of Mojtaba Fadaei

صفحه شخصی مجتبی فدائی

◼️مدیرعامل «شرکت فناوریهای پیشرفته آسیا»
◼️دکترای مدیریت بازرگانی | گرایش کسب و کار
◼️مشاور توسعه فناوری بنگاه های صنعتی

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

در ادامه برگزاری سلسله نشست­های صنعتی معرفی فرصت­ها و کاربردهای صنعتی فناوری نانو در قالب طرح «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، که با همکاری  بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان در حال اجرا است، در هفته چهارم از اجرای این برنامه، در روز چهارشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۹، شرکت های مستقر در شهرک صنعتی راوند کاشان و شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان با کاربردها و فرصت های صنعتی فناوری نانو آشنا شدند.

این نشست با حضور ۱۳ تن از از مدیران ۱۱ واحد صنعتی فعال در حوزه ساخت تجهیزات، نساجی، غذا و دارو،  مواد شوینده، کشاورزی و کودهای شیمیایی، کاشی و سرامیک و مواد بهداشتی و آرایشی مستقر در شهرک­های صنعتی امیرکبیر و راوند بصورت وبیناری و با ارائه دکتر مجتبی فدائی مدیر اجرایی فن بازار منطقه ای استان اصفهان و مدیرعامل شرکت فناوریهای پیشرفته آسیا برگزار شد.

در بخش آخر این نشست، تقاضاهای صنعتی مدیران واحدها، در حوزه کاشی و سرامیک، نساجی، ماشین سازی، مواد غذایی و دارویی و مواد شوینده از شرکت های حاضر در جلسه دریافت شد که اقدامات لازم جهت پیگیری این تقاضاها از سوی مجری این برنامه (شرکت فناوریهای پیشرفته آسیا) در حال انجام می­باشد.

شایان ذکر است حضور در این برنامه برای مدیران، نمایندگان شرکتها و واحدهای صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام از طریق مراجعه به نشانی http://asiahitech.com/seminar/ امکان پذیر است.

مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به همکاری در این برنامه، می‌توانند با تماس با فن بازار استان اصفهان و شماره های ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۸۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۹۰، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود کسب اطلاع و اقدام نمایند.

 امروز با دوستی که صدای راننده تاکسی اینترنتی رو ارسال کرده بود، در مورد اهمیت «داستان سرایی» در تبلیغات صحبت می‌کردیم که بد ندیدم اینجا هم در موردش صحبت کنم.

داستان سرایی (Story Telling)برای ساخت الگو در یک جامعه یا سازمان روش اثربخشی برای نشون دادن فرهنگ غالبه اون جامعه‌ست. 
این قهرمان، الگویی موفق میشه برای بقیه اعضا و پرسنل و داستانش، بدون صرف هزینه و بدون دستور و دخالت مدیر و مسئول، دست به دست بین همه می‌چرخه و به اصطلاح وایرال میشه.

یک داستان خوب باید سرگرم‌کننده، شفاف، به یادماندنی و‌ جهانی (همه آدمها بتونن درکش کنند) باشه؛ مثل همین داستان راننده تپسی.

چه تبلیغی از این بهتر، کم هزینه تر و اثر بخش تر میتونست پیام «رانندگان تپسی مهربانند/ یا انسان واقعی اند» را برسونه؟😉
استفاده موثر از «احساسات انسانی» در تبلیغ؛ روشی بود که بهتر از هر بیلیورد میلیاردی دیگری سرچهارراه‌ها برای تپسی کار کرد.
از این روش برای فرهنگ‌سازی در جامعه و سازمان خودمون، و همچنین تبلیغات غافل نشیم.

نمونه‌هایی از کاربست Story Telling، برای اشاعه یک فرهنگ/ یا خرده فرهنگ:

۱- کارمند فروشگاه زنجیره‌ای والمارت، پیراهن چروک یکی از مشتریان را که برای رفتن به جلسه‌ای عجله داشت اتو کرد. (پیام: ما برای احساس راحتی مشتری در فروشگاهمون هر کاری می‌کنیم، حتی اتو کردن لباسش)

۲- آتش‌نشان ها می‌دانستند پلاسکو داره فرو میریزه؛ اما به امید اینکه شاید بتونن جان یک نفر رو نجات بدن، از ساختمان بیرون نیامدند. (پیام: آتش نشان از جان خودش برای بقیه انسان‌ها میگذره)

۳- با اینکه بحث مرگ و زندگی بود، و دو ماه هم بود که حقوق نگرفته بودند؛ پرستارها لحظه‌ای دست از خدمت در بخش بیماران کرونایی نکشیدند...

پی نوشت: داستان سرایی، قصه گویی نیست/  راست و واقعیه، چیزیه که واقعا اتفاق افتاده، دقیقا مثل صحبت‌های همین راننده که صاف و صادقه.

-در آمریکا و اروپا مصرف ذغال سنگ ، بزرگترین منبع گازهای گلخانه ای ، از سال 2009 تاکنون 34٪ کاهش یافته است.

-چین تصمیم گرفته تا سال ۲۰۶۰ انتشار گازهای گلخانه‌ای خود را به صفر برساند.

-جو بایدن به توافق اقلیمی پاریس خواهد پیوست.

 -سهام شرکت‌های تولید کننده انرژی‌های پاک بشدت افزایش پیدا خواهد کرد.

* این پیام ها برای شکل‌دهی به آینده‌مان روشن است.

 

تصویر: آیندگان سوخت‌ فسیلی را فقط در موزه‌ها می‌بینند!