صفحه شخصی مجتبی فدائی

The Blog of Mojtaba Fadaei

صفحه شخصی مجتبی فدائی

The Blog of Mojtaba Fadaei

صفحه شخصی مجتبی فدائی

◼️مدیرعامل «شرکت فناوریهای پیشرفته آسیا»
◼️دکترای مدیریت بازرگانی | گرایش کسب و کار
◼️مشاور توسعه فناوری بنگاه های صنعتی

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

عصر روز یکشنبه ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۸، بعد از چهار روز فعالیت فشرده و حضور مسئولان کشوری، متخصصان حوزه فناوری نانو، پژوهشگران، شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط با این فناوری، این نمایشگاه به کار خود پایان داد.

دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو با حضور بیش از۲۰۰ شرکت و نهاد فعال در حوزه فناوری نانو و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزش به کار خود پایان داد.

بعد از چهار روز فعالیت، دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو به پایان رسید. در طول برگزاری این نمایشگاه مسئولان کشوری، متخصصان حوزه فناوری نانو، پژوهشگران، شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط با این فناوری از این نمایشگاه بازدید کردند. جلسات تخصصی و کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو بود.

نشست ارائه نیازهای فناورانه حوزه کامپوزیت و پلیمر، رنگ و رزین و نانومواد، نشست ارائه نیازهای فناورانه حوزه نفت، نشست مدیریتی با انجمن‌های فعال در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری بخشی از برنامه‌های شبکه تبادل فناوری در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو است.

 

شبکه تبادل فناوری‌ ستاد توسعه فناوری‌نانو، برنامه‌های متنوعی برای دوازدهمین دوره جشنواره فناوری‌نانو تدارک دیده است. نشست ارائه نیازهای فناورانه حوزه کامپوزیت و پلیمر، رنگ و رزین و نانومواد (۱۹ و ۲۰ مهر)، نشست ارائه نیازهای فناورانه حوزه نفت (۲۱ مهر)، نشست مدیریتی با انجمن‌های فعال در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری (۲۰ مهر)، امضای قراردادهای همکاری فناورانه (۲۰ و ۲۱ مهر)، گالری طرح‌های موفق در غرفه شبکه تبادل و معرفی نیازهای فناورانه صنایع برای همکاری با فناوران واجد شرایط از جمله برنامه‌های مهم این شبکه در جشنواره دوازدهم هستند.

دو روز مهم زندگی شما، روز تولدتان و روزی است که می فهمید چرا زنده اید.

«مارک تواین»

روزگاری پیتر دراکر پدر علم مدیریت نوین گفت: "کار و کسب دو بخش پولساز دارد. بازاریابی و نوآوری. بقیه اش کار گل است". کتاب "طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک" راهنمایی برای برنامه ریزی بخش بازاریابی کار و کسب شما است.

 

اگر کار و کسبی دارید و یا آنکه می خواهید راه اندازیش کنید؛ باید پرسش های کلیدی را مطرح کنید و برای آنها پاسخهای مناسبی بیابید. یکی از مهم ترین آنها این است که چگونه می خواهید بازاریابی محصول و یا خدمت خود را اجرا کنید. برای انجام این کار نیازمند برنامه ای هستید که طرح بازاریابی نام دارد و گام به گام شما را در این مسیرهدایت می کند.